Saturday 25 April 2015

Colegiul nostru s-a impus definitiv în peisajul învăţământului băcăuan - şi nu numai - atât prin valorizarea pertinent ştiinţifică a relaţiilor esenţiale între predare – învăţare - evaluare, cât şi prin interese pentru strategiile didactice moderne din perspectiva optimizării proceselor instruirii în funcţie de noua fizionomie a personalităţii elevului. Corpul profesoral de elită al colegiului are permanent în vedere generarea şi stimularea unui fond motivaţional favorabil învăţării activ participante, deci unei motivaţii intrinsece mult sporite a elevilor, stimularea curiozităţii intelectuale a acestora, prin cercetare, studiu şcolar şi extraşcolar temeinic, prin formarea unei conduite implicative, prin valorificarea optimală a disponibilităţilor fiecărui elev şi profesor, deopotrivă în sfera atât de
complexă şi mobilă a formării unei personnalități.

Adresa colegiu : Str. Vasile Alecsandri, nr.37, Bacau, jud. Bacau, Romania
            Telefon : 0234 512 607, Fax : 0234 520 094
            E-mail : cnva_bacau@yahoo.com
Mai multe detalii gasiţi pe site-ul colegiului :  http://cnva.ro/

4 comments:

  1. Mi s-a parut destul de inspirata initiativa grupului de elevi, coordonati de doamna profesor Capsa Doina, de a se implica intr-un astfel de proiect stiintific, ce le-a permis sa lucreze in echipa, sa realizeze achizitii din astronomie in alt context de informare, intr-un cuvant sa le dezvolte spiritul participativ oferindu-le oportunitatea dezvoltarii personale ]n plan societal. Panoul realizat este, as putea spune, exhaustiv, pe tema data, elegant, creativ si placut ca aspect. II cunosc pe cativa dintre ei si i-am vazut in mai multe proiecte, realizand cu profesionalism sarcinile pe care le-au avut.

    ReplyDelete
  2. Sunt elev al colegiului, activitatea desfășurată în cadrul Concursului Naţional Interșcolar "Nicolaus Copernic" m-a surprins plăcut, este frumos să vezi elevi atât de implicaţi în vederea prezentarii peoblemelor de formare a Universului. Toate acestea nu ar fi fost posibile fără activitatea extrascolara a doamnei profesor dr. Doina Capșa care a reușit să omogenizeze echipa și să ducă la bun sfârșit activităţile propuse.
    10 H.

    ReplyDelete
  3. Sunt eleva acestui colegiu de 2 ani si am fost implicata in diverse proiecte. Proiectul Nicolaus Copernicus mi-a atras la inceput atentia prin panoul plin de informatii stiintifice si culoare. Am accesat site-ul proiectului si am vazut ca este coordonat de doamna profesor Capsa Doina (am lucrat impreuna in proiectul "Laboratorul verde") si in el sunt mai multi elevi. Am aflat foarte multe informatii utile , iar pentru mine, care sunt pasionata de fizica, a fost o oportunitate sa am acces la munca echipei de proiect. Justina Patrascan

    ReplyDelete
  4. In cadrul proiectului "Nicolaus Copernic" organizat de doamna profesoara Doina Capsa,elevii au avut sansa de a se documenta corespunzator si au avut posibilitatea de a extrage informatii noi.A fost o prezentare si din punct de vedere grafic nu doar informational.Personal am avut beneficii de pe urma organizarii acestui proiect deoarece faptul ca nimic nu se studiaza in ceea ce priveste Universul si evolutia acestuia in timpul scolii,e din puncul meu de vedere o problema.Cosmologia nu se studiaza in scoala,nu se invata nimic despre galaxii si nici despre Univers.
    Acest proiect a fost o modalitate prin care am putut afla si alte informatii si a fost binevenit deoarece a oferit exact contextul de care aveam nevoie, noi elevii C.N.V.A ,de a ne aduce impreuna si a invata toate aceste lucruri.
    Felicitari doamnei Capsa pentru entuziasm,daruire si pasiune.

    Elev:Monoranu Erik Radu,clasa a VI-a

    ReplyDelete